از کجاها به اين ص�حه سر می زنند؟

Powered by Blogger
ATOM Feed

Archive


www.flickr.com
[ دوشنبه، خرداد ۰۱، ۱۳۸۵ ]  ::  [ حامد. د ]

شام‌گرد!

يادتون هست پارسال؟ همين وقت‌ها بود که داشتيم مقدمات جشن فراغت رو آماده مي‌کرديم (+) و ده خرداد هم روز جشن بود (+ و +)
نظرتون در مورد برگزاري سالگرد براي اين جشن چيه؟ سالگردي در حد يک شام مثلا. البته هم شما و هم من مي‌دونيم که اين عناوين «سالگرد» و «جشن» و .. بهانه‌ايست براي با هم بودن. براي تجديد ديدار و ساعتي رو در کنار هم گذروندن.
مشکل طبق معمول يکي نيست و چندتاست! براي حل اين مشکلات به هم‌نظري، همکاري و راهنمايي شما نياز داريم.
1- مشکل هميشگي: زمان جشن کي باشه؟ اگر بخواد دقيقا سالگرد باشه مي‌شه 10 خرداد که فکر نمي‌کنم زمان مناسبي براي بچه‌هاي دانشجو باشه. درنتيجه مي‌افته براي اواسط تير بعد از امتحان‌ها که در اون زمان هم اکثر دانشجو ها درگير پروژه‌هاي پسا امتحانشون هستن.... اواسط مرداد؟
2- برنامه چي باشه؟
3- کجا باشه؟ شخصا برنامه‌اي در حد شام طرقبه‌ي سال گذشته رو پيشنهاد مي‌کنم. نظر شما چيست؟

هرنظري داريد لطفا کامنت بگذارين تا بقيه‌ هم از نظر شما با خبر بشن و بشه با «گفتمان» به توافقاتي برسيم. در پايان اين نکته‌ي کوچيک رو هم بگم که من ايده‌ي برگزاري چنين سالگردي رو طي يکي دو هفته‌ي گذشته با خيلي ها مطرح کردم و همه موافق بودن، براي همين اين‌جا در مورد نفس برگزاري مراسم سوالي نکردم چون مطمئنم اکثر قريب به يقين مشکلي با برگزاريش ندارند.


..................................................................................................................................