از کجاها به اين ص�حه سر می زنند؟

Powered by Blogger
ATOM Feed

Archive


www.flickr.com
[ سه‌شنبه، اردیبهشت ۱۲، ۱۳۸۵ ]  ::  [ حامد. د ]

درخواست مشاوره

سلام‌ به همه‌ي دوستان،‌ اگر به‌خاطر داشته باشيد، من پارسال از قافله‌ي بچه‌هاي ارشدي عقب موندم و کنکور قبول نشدم؛ اما امسال خوشبختانه رتبه آوردم و براي انتخاب رشته شديدا نيازمند راهنمايي و کمک دوستان به ويژه قبولي‌هاي پارسال هستم. رتبه‌هاي من از 146 در کنترل شروع مي‌شه تا 394 در قدرت. همچنين رتبه‌ي 22 در ابزار دقيق. روي گرايش خاصي تعصب ندارم و به گرايش IT‌هم علاقه‌مند هستم. با اين‌حساب فارغ از دانشگاه، در همه‌ي گرايش‌ها شانس قبولي دارم و اين مساله باعث شده کمي تا قسمتي گيج بزنم.
تعدادي ديگه از بچه‌ها هم هستند که رتبه آوردن و منتظر راهنمايي‌هاي سبز شما هستند. لطفا، درصورت تمايل براي کمک به من و سايردوستانتون، به‌طور مشخص به اين سوالات پاسخ بدين:
1- به طورکلي تا به‌اينجا از ادامه‌ي تحصيل راضي هستيد؟ و اگر دوباره فرصت انتخاب رشته داشتيد همين راه رو مي‌رفتيد؟
2- با توجه به دانسته‌هاتون اگر به‌جاي من بوديد (فارغ از علائق ِ من) چه رشته‌اي انتخاب مي‌‌کرديد، با ذکر دليل، هردليل 0.75 کلا سه نمره! ;)
3- اگر ارشد در رشته‌اي به جز رشته‌ي کارشناسي مي‌خونين از اين کار راضي هستين؟ دروس ِ پيش و تغيير فضا براتون سخت نبود؟
4- بين روزانه‌ي مشهد و شبانه‌ي شريف کدام را برمي‌گزينيد؟

گذشته از موارد فوق هر نظر و پيشنهادي دارين، حتي شايعه؛ حتي پيشنهاد به درس نخوندن و به خارج رفتن، همه رقمه استقبال مي‌شود؛ لطفا کامنت بذارين؛ پيشاپيش ممنون!


..................................................................................................................................