از کجاها به اين ص�حه سر می زنند؟

Powered by Blogger
ATOM Feed

Archive


www.flickr.com
[ جمعه، فروردین ۰۴، ۱۳۸۵ ]  ::  [ حامد. د ]

?Where R you

where are umee79 members? بچه‌ها کجاييد؟ چرا آمار اينقدر اومده پايين؟ کجار رفتن اين رفقاي [حالا مجازي‌شده‌ي] ما؟ سوال خوبيه. هرکس بگه الان دقيقا کجاست؟ من الآن مشهد هستم و دقيقا اش هم ميشه توي اتاقم! شما کجاييد؟










---------------------------------< نظرات >---------------------------------

منم مشهدم... اتفاقا تو اتاقم هم هستم... شما خوبی؟
alireza

hi,manam ke khaarejam dige too daneshgah.
navid

سلام ...
منم دقيقن همونجاييم كه گفتي (مشهد و توي اتاقم ) ، ساعت 2 ِ و يك ساعته از خونه عموم اومديم و تا حدود 4 ساعت ديگه ام ميريم شمال ، كه اگه خوش بگذره ، جاي همه خالي خواهد بود ... ( جمله رو !! )
اينم شرح حال ما ...
در ضمن فكر ميكنم پايين اومدن آمار واسه اين روزا خيلي خيلي طبيعي باشه ...
غزاله

منم تازه ديروز از سفر اومدم جاتون خالی خوش گذشت
ali

سلام، منم که هستم! طعطیلی عید هم که ندارم! هر روز دانشگاه !
حسام

سلام .منم گرگان هستم و پشت کامپیوترم ؛)
مریم

سلام حالا كه اين جوريه منم مي خوام برم سفر ولي فعلا مشهدم.
Hamed.M

سلام به همه
من شمال بودم یه دو سه ساعتی هست که برگشتم.
از همینجا عید رو به همه تبریک می گم. (ببخشید دیر شد).
Mojtaba


..................................................................................................................................