از کجاها به اين ص�حه سر می زنند؟

Powered by Blogger
ATOM Feed

Archive


www.flickr.com
[ سه‌شنبه، بهمن ۱۸، ۱۳۸۴ ]  ::  [ Maryam ]

امروز رفته بودیم کنار دریا . یه خلیجه که نیم ساعت از گرگان فاصله داره .جای شما خالی ... خوش گذشت. اما حدس بزنین کی اونجا بهم زنگ زد؟...
هرکی بگه جاییزه داره ....
.
.
.
پشتیبان قلمچی! حالا کی درست حدس زده بود؟



---------------------------------< نظرات >---------------------------------

سلام .صبح همگی بخیر.
البته این پستو من جمعه نوشته بودم اما به خاطره ترافیک پستها امروز پابلیشش کردم ؛)
مریم ش

سلام / می‏خواستم بگم جوابشو چقدر زود گفتی، دیدم نه! سه چهار روزی صبر کردی!
درضمن، نمی دونم می دونی یا نه، مطالبی که توی وبلاگ نوشتی قابل ویرایش هست و می تونی چیزی به ش اضافه یا کم کنی، کافیه لاگین بشی و Edit Posts رو انتخاب کنی.... در انتها هم.. من همچنان حسودیم می‏شه به این طبیعت دنج و معرکه‏ی محل زندگی شما! منم می‏خوام!
حامد د.

ساحل قشنگی دارين منم ميخوام، راستی من حدس زده بودم ، جايزه چی بود؟
علی

:-O
فواد

khob hala chi migoft ,miporsid konkoore 79 ghabool shodi ya na?
navid

دل هر ذرّه اي كه بشكافي آفتابيش در ميان بيني
دردل هر ذره خورشيدي نهان ناگهان آن ذره بگشايد دهان
ذرّه ذرّه گـردد افلاك و زميـن پيش آن خورشيد جست از كمين
http://bionuclear.mihanblog.com
وبلاگ مهندسی هسته ای و پرتو پزشکی
Amir

bel akhare dars khoondan e ziad in mohebatha ro ham dare dige
farshid


..................................................................................................................................