از کجاها به اين ص�حه سر می زنند؟

Powered by Blogger
ATOM Feed

Archive


www.flickr.com
[ چهارشنبه، اسفند ۰۳، ۱۳۸۴ ]  ::  [ Ghazale ]
تقديم به تمام دوستان عزيزم؛ آقايون برق 79 ...



اي كاش پسر بودم. با همان احساسات لطيف و روح خداگونه. پسرها خيلي بهترند. پسرها به خدا نزديکترند و روح پاکتری دارند. پسرها خيلي منطقي هستند و خيلي آدمهاي خوبي هستند. با اين كه پسرها فقط در يك كوروموزوم با ما فرق دارند ولي نمي دانم چرا تو همه ء چيزها ازما برتر هستند.
آري ...
من دلم مي خواست پسري بودم؛ زيبا ومعشوق، پاک و خداگونه.
من زنها را دوست ندارم ، انها خيلي قدرت طلب هستند با اين وجود حتي نمي توانند از حقوق حقه خود دفاع كنند، حتي اگر از لحاظ بدني هم مثل پسرها قوي بودند باز هم فرقي نمي كرد، آنها ضعيفه گاني بيش نيستند. دخترها هميشه كمبود دارند و دوست دارند كه از آنها تعريف و تمجيد شود.
دخترها خيلي احساساتي هستند . مسلمن اگر كمي ميتوانستن مثل پسرها منطقي باشن دنيا خيلي بهتر از اين مي شد. دخترها خيلي بد هستند . من دوست داشتم اي كاش پسركي مي بودم تا می توانستم احساسی شبیه به خدا پيدا کنم، احساسی از جنس آب بدون خاک.
همه پسرها خوب هستند، همه آنها بهتر از ما هستند.

اي كاش پسري بودم ...




پ.ن : آقاي ملا احمديان بد است .



پ.پ.ن: حالا آشتي ؟


..................................................................................................................................