از کجاها به اين ص�حه سر می زنند؟

Powered by Blogger
ATOM Feed

Archive


www.flickr.com
[ دوشنبه، بهمن ۰۳، ۱۳۸۴ ]  ::  [ حامد. د ]

"The past is never dead, it is not even past." ~ William Faulkner

اينجا چيه؟
- يک وبلاگ دست جمعي.

براي چه کساني؟
- وروديهاي هفتاد و نه مهندسي برق، دانشگاه فردوسي.

همه؟
- آره، هرکي مايل باشه.

به چه دردشون مي خوره؟
- اطلاع رساني، مزه پراني، طبع آزمايي در زمينه نوشتن، هرچه دل تنگت مي خواهد بگو، گفتن حرفايي که رو در رو نمي شه گفت و ...


از روزي که با نوشتن متن بالا، اين وبلاگ رو راه انداختم، دو سال گذشت. به چه انگيزه‏اي اينجا رو ساختم خودمم هم درست نمي‏دونم، يک ذوق آني بود، ايده گرفتن از وبلاگ‏هاي جمعي ديگه بود، ... خلاصه هرچه که بود الآن خوشحالم که اين‏کار رو کردم. خوشحالم که ازش مراقبت کردم و هواشو داشتم، براش عضو جمع کردم، بچه هارو تشويق به‏نوشتن کردم، نوشته‏هاي اعضايي رو که امکان پابليش نداشتن منتشر کردم، مطالب رو از جهت فونت و مسائل فني ويرايش مي‏کردم، هروقت به‏روز شد پينگش کردم، کامنت‏هارو نظارت کردم و اين اواخر به پاي نوشته‎‏ها اضافه کردم... همه‏ي اين کارها رو کردم که اين وبلاگ پابگيره، و بشه «وبلاگ جمعي برق79» [و نه اونجوري که يک عده ميگن وبلاگ حامد!]
اوايلي که وبلاگ رو راه انداخته بودم بهرنگ ازم پرسيد «شما که سال چهارم هستين و رفتني، وبلاگ جمعي ديگه چرا؟» سوال خوبي بود که اونموقع جوابي براش نداشتم اما الآن چرا. الآن که هرکدوم يک گوشه‏ي ايران، يک گوشه‏ي دنيا هستيم، اين وبلاگ حداقل باعث مي‏شه اسامي هم رو فراموش نکنيم. اينجا بَرد مجازي بچه‏هاي برق هفتاد نه‏ست. توي اين بَرد هم آگهي تسليت هست و هم تبريکِ تولد و ازداج. هم خاطرات پينگليش از مونترال هست و هم عکس بارش برف از گرگان. هم درد دلهاي شب يلدا در آريزونا است و هم خاطرات سينما رفتن در پايتخت. هم نجواهاي شبانه‏ي يک شريفي اينجا پيدا مي‏شه و هم ..... خلاصه اينجا همه «هستيم».

تولد وبلاگ جمعي رو به همه‏ي نويسنده‏هاي اين وبلاگ، به غزاله، علي، مريم، نويد، غزل، حامد، مريم، حسام، علي‏رضا، مونا ... به کامنت‏گذاران، پرهام، فواد، مجتبي، امير، اميد، پويان، حميد... به کساني که ناشناس کامنت مي‏گذارند و اغلب کامنت‏هايشان پاک مي‏شود! به خوانند‏گاني که نه عضوند و نه کامنت مي‏گذارند و نه به دعوت‏نامه‏ها پاسخ مي دهند! خلاصه به همه و همه تبريک مي‏گم. هرجا هستين به سلامتي «وبلاگ جمعي برق79» يک شيرني بخورين و به مونيتورتون تولد اينجا رو تبريک بگين!

"You can close your eyes to reality, but not to memories." ~ Stanislaw Lec



---------------------------------< نظرات >---------------------------------

دمت گرم حامد جون. حسابی از خودت تعریف کردی حالا منم کاملترش می کنم، تو آخرشی آخر بچه باحالا.
Hamed.M

your hands don't ache hamed
best wishes 4 u
navid

سلام، واقعا این وبلاگ رو مدیون زحمتها و دلسوزی های شما هستیم :) . مرسی که باعث شدین هنوز بتونیم دور هم باشیم و از حال هم خبر داشته باشیم. .......... و تولد وبلاگ همگیمون مبارک.
مریم ش

akhey ! ninimun 2 sale shod ? che zud, bavaram nemishe ...
mobarake ninie naznazie maman :)
( maman == barobachs 79)
ghazale

منم تبؤيک میگم دو سالگی بچمونرو اميدوارم صد سال زنده باشه دست آقا حامد هم درد نکنه
علی

با با تولد.... با با مبارک...با با فکر... ولی از شوخی گذشته کار و فکر عالی بود این وبلاگ...خدای حفظش کناد....
امید

حامد عزيز خسته نباشي! . به قول بچه ها دمت گرم.
هادی

سلام به همه
یک سلام ویژه هم به حامد
امیدوارم برای 100 سالگی این وبلاگ (میشه چند سالگی خودت؟)مطلب بنویسی
همیشه موفق باشی
Mojtaba

be eftekhare 2 salegie weblog, ye pishnahad daram!!!, mishe ye bakhshio bezarin ke bacheha be saligheye khodeshoon vase ye zaman moshakhasi ahangaye morede alaghashoono upload konan?
age chizish eshtebshe behem nakhandina.
Mona

سلام / درمورد موسيقي مورد علاقه چندتا مشکل هست:
1- کجا آپلود کنيم؟ بلاگر فقط امکان آپلود عکس رومي‏ده.
2- چجوري آپلود کنيم؟ فايلهاي موسيقي متداول (mp3 و wav) حجم زيادي دارند و آپلودشون دردسريه (البته به جز براي کسايي مثل نويد که خارج هستند و broadband دارن!)
پس چه مي‏شود کرد؟ پاسخ: يک فضاي رايگان گير بياريم يا من از فضاي هاستي که دارم مايه بذارم، موسيقي رو به فرمت هاي سبکي مثل wma يا فلش تبديل کنيم و بذاريم توي بلاگ؟ براي شروع، موسيقي مورد علاقه‏ي خودت چيه؟ (عنوان و ليريک مربوطه لطفا)
حامد


..................................................................................................................................