از کجاها به اين ص�حه سر می زنند؟

Powered by Blogger
ATOM Feed

Archive


www.flickr.com
[ شنبه، دی ۲۴، ۱۳۸۴ ]  ::  [ Ghazale ]
پ.ن : مراسم ِ اگه اشتباه نكنم سوم ِ پدر عليرضا امروز يكشنبه ساعت 4-2 در مسجد امام عصر( راهنمايي 4 ) برگزار مي شه ...

................


" اي كاش آب بودم
گر مي شد آن باشي كه خود خواهي-

آدمي بودن
حسرتا !
مشكلي است در مرز نا ممكن ...
نمي بيني ؟ "

نمي دونم اسمش چيه ! ‍ قسمت ِ ؟ سرنوشت ِ ؟ آزمايش ِ ؟ يا قانون طبيعت ؟ يا ...
هيچ فرقي ام نمي كنه كه چي باشه ، مهم تلخي دردي ِ كه من و تو مجبور به تحملش هستيم؛ مني كه اين بار يه شنونده و بيننده ام و تويي كه بي هيچ فاصله اي باهاش نفس مي كشي و زندگي مي كني ...

دوست عزيز " عليرضا مهرتاش "
براستي كه زبانمون ناتوان تر از گفتن حتي يه تسليت كوچيك و يا يه همدردي ساده با تو ِ ، شايد فاصله كوتاه از دست دادن عزيزترينهات ( مادرت در ماههاي گذشته و پدرت، امروز ) بيان همدردي با تو رو دو چندان سخت كرده و درد تو رو دو صد چندان بزرگ...

نمي دونم چي بايد بگم ؛ مثل هميشه ...
فقط از طرف تمام دوستانت فوت پدرت رو تسليت مي گم و اميدوارم دردي با اين حجم و اندازه و شكل و شمايل، با چشايي شسته و ديدي متفاوت ، كمي سبكتر و كمرنگتر برات جلوه كنه ...

دوستانت رو شريك لحظاتت بدون ...


تسليت‏ها:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hamed.M: سلام
واقعا تسليت ميگم و اميدوارم خدا بهت صبر بده.


حامد د. : واقعا آدم ميمونه چي بگه... براي من شخصا از دست دادن پدر و مادر هميشه يکي از کابوسهام بوده.. کابوسي که دير يا زود تعبير مي شه و راه فراري هم ازش نيست فقط چه بسا که بشه با همدردي ها و دوستي ها کمي سبکترش کرد.. اميدوارم...
تسليت مي گم علي رضا، مطمئنم که از عهده ي اين درد هم برمياي و اميدوارم دفعه ي بعد که از تو مي شنويم خبر خوش و مبارکي باشه...


محمد : چطور مي شه که عيدها سياه ترين روزهاي سال هاي بي عيدي مي شن.


پرهام: عليرضا جان...
تسليت مي گم.


فواد: سلام...من نمي دونستم و وقتي اين خبرو اينجا خوندم واقعا شوكه شدم...واقعا سخته..من هم تسليت ميگم عليرضا جان..اميدوارم خدا بهت صبر و شكيبايي بده. زبونم نمي چرخه چيزه ديگه اي بگم...بازم تسليت مي گم.


مريم: صميمانه بهتون تسليت مي گم اما کاش يه حرفي وجود داشت که مي تونست واقعا تسلي غمتون باشه... ما رو در غم خودتون شريک بدونين.


ali: واقعا الان که اينجا رو خوندم شوکه شدم، تازه من که يک دوست بيشتر نيستم،عليرضا واقعا تصور اينکه به تو چه گذشته هم سخته، اميدوارم روزهاي بهتري در پيش داشته باشي


امين معزي: شمع آرام گريست...
دل پروانه دگر تاب نياورد و کنون...
شمع تنها مانده...


mona: سلام...
تسليت مي گم.
من رو هم در غم خودتون شريک بدونين.


Mojtaba: سلام
من هم از صميم قلب به دوست خوبمون تسليت مي گم


navid:
nemidoonam chi begam khayli sakhte...kari ham n nemitoonam bekonam tasliyat


حسام: سلام، خبر رو همين 10 دقيقه پيش شنيدم و واقعا ناراحت و شوکه شدم. عليرضا جان تسليت مي گم!
توي روزنامه امروز (دوشنبه) نتونستم مراسم رو پيدا کنم که اينجا سر زدم و ديدم سوم ديروز بوده. لطفا خبر مراسم رو اينجا بگين.
عليرضاي عزيز باز هم بهت تسليت مي گم و اميدوارم که با صبر و شکيبايي روزگار خوبي پيش رو داشته باشي!


محمد ش.: من هم از طرف بچه های تربيت مدرس تسليت میگم. واقعا ناراحت شديم.


اميد: سلام...من امروز خبر رو شنیدم...و هنوزم شکه هستم. من هم تسلیت میگم...تنها می تونم بگم :"علیرضا جان در این رنج بزرگ بر خدا توکل کن ، باشد که تو را آرامش دهد."


غزل :سلام. چیزی برا گفتن ندارم اما ساکت هم نمیتونم بگذرم.
امیدوارم نگاهتون به آینده باشه، به تمام چیزای خوبی که منتظرتونه و به همه بلندیهایی که به دنبال این پستیها میان...


maryam_violet82 : اولین بار که اینجا رو خوندم هیچ حرفی نداشتم که بگم ،الان هم فقط می تونم بگم که :آقای مهرتاش همه ما دعا می کنیم که قوی باشی.


..................................................................................................................................