از کجاها به اين ص�حه سر می زنند؟

Powered by Blogger
ATOM Feed

Archive


www.flickr.com
[ چهارشنبه، مهر ۲۷، ۱۳۸۴ ]  ::  [ حامد. د ]
بسيار خوب، پس همه سر ياهو مسنجر توافق دارن.
با جمعه طرفاي نه صبح موافقين؟
فقط مي‏مونه يک مدير خوب که با مسنجر کارهاي کنفرانسي و امثالهم کرده باشه. من نکردم وگرنه خودم انجام مي‏دادم. (شخصا بيشتر نظرم روي Paltalk بود.) اگه کسي "وارده" لطفا بگه (چرا همه به مجتبي نگاه مي‏کنن!؟)

پي‏نوشت نامربوط: فردا (پنج‏شنبه) ساعت 10 صبح دفاع حجته. من که سرکارم، گفتم اگه می‏رين جای ماروهم خالی کنين!



---------------------------------< نظرات >---------------------------------

rahe khoob:begoo ye nafaro hame too messenger add konan, bad oon invitation Conf. befreste...
Ghazal

به خدا من تنها کاری که بلد نیستم و ازش هیچ هم سر در نمی یارم شبکه و چت و اینجور چیزهاست. من تا حالا مسنجر یاهو رو به اندازه انگشتام هم باز نکردم . بی خیال ما شین. منم میام ولی به عنوان یک عضو نه مدیر!!!
Mojtaba

سلام غزل خانوم!
حالا که اینقدر واردی خودت آی‏دی تو می‏دی؟ پيشنهاد می‏کنم يک ID موقتی برای اینکار بسازی...
ممنون و منتظر پاسخت هستم.
حامد د.

man ye ID az male donya daram, vase hame bache ha ham ja dare ; )
Ghazal


..................................................................................................................................