از کجاها به اين ص�حه سر می زنند؟

Powered by Blogger
ATOM Feed

Archive


www.flickr.com
[ جمعه، شهریور ۱۱، ۱۳۸۴ ]  ::  [ حامد. د ]
چه خبر از قبولي‏هاي ارشد؟
من که هيچ‏جا قبول نشدم! تو چطور، کجا قبول شدي؟



---------------------------------< نظرات >---------------------------------

سلام,
من پرتو پزشكي, اميركبير.
پرهام

چه عجب یکی جواب داد! داشتم شک می‏کردم که نکنه متنمو به زبون ژاپنی نوشتم!!!
درضمن تبریک می‏گم دوباره!
حامد د.

حامد جان سلام من مخابرات اميرکبير قبول شدم به همه دوستايِ هم که قبول شدن تبريک ميگم اميدوارم تو هم در کارت موفق باشی
ali

حامد جون خودتو ناراحت نکن ، من کنترل تربیت مدرس قبول شدم
جعفر

manam kam moonde bood hava fazaye sharif ghabool sham vali chon konkoore fogho nadam migan nemitoonam beram.
navid

منم 04 بیرجند.
محمد


..................................................................................................................................