از کجاها به اين ص�حه سر می زنند؟

Powered by Blogger
ATOM Feed

Archive


www.flickr.com
[ دوشنبه، بهمن ۰۵، ۱۳۸۳ ]  ::  [ حامد. د ]
ديشب مي خواستم کمي فحشا انجام بدم براي همين تصميم گرفتم با توجه به اين که تعداد زيادي از بچه‏هاي برق‏79 عضو اورکات هستند و از وجود اين وبلاگ هم بي‏خبر هستند، گشتي در اورکات، منبع جديدالاکتشاف فساد و فحشا بزنم و ايميل بچه‏ها رو پيدا کنم تا به اينجا و براي نوشتن کنارهم و انجام فحشاي دست‏جمعي، دعوتشون کنم. از طرف ديگه تصميم داشتم از کسايي که برام scrap نوشته بودن و تولدمو به‏م تبريک گفته بودن با scrap گذاشتن ِ متقابل، من هم با اونها فحشا و فساد اخلاقي بکنم.
اما وقتي خواستم وارد سايت اورکات بشم، اورکات نيومد و به‏جاش اين نوشته اومد که: "مشترک گرامي دسترسي به اين سايت امکان پذير نميباشد". ناگهان پي‏بردم که چه کار زشتي مي خواستم بکنم و اينکه فحشا چقدر بده. درنتيجه توبه کردم و تصميم گرفتم ديگه فحشا نکنم و زندگي‏ام هم خيلي خوب شد. همين!

نتيجه1: فساد و فحشا هم مثل خيلي لغات ديگه، توي اين زمونه، معني خودشو از دست داده.
نتيجه2: تولدم مبارک!
نتيجه3: تشکر من را بپذيريد.
نتيجه4: آخرين ترفندهاي عبور از فيلترينگ.


..................................................................................................................................