از کجاها به اين ص�حه سر می زنند؟

Powered by Blogger
ATOM Feed

Archive


www.flickr.com
[ یکشنبه، دی ۲۷، ۱۳۸۳ ]  ::  [ حامد. د ]
وبلاگ جمعي برق 79 يک‏ساله شد!

وبلاگي که متعلق به 120 نفره، 15 تا عضو داره و توسط 4 نفر آپديت مي‏شه! بارها و بارها خواستم تعطيلي اينجا رو اعلام کنم و درشو ببندم اما از رو نرفتم و در مقابل هربار سعي کردم با طرح و ابتکاري جديد تکوني به اينجا بدم. لينکدوني گذاشتم، نظرخواهي‏هاي جنجالي راه انداختم (آيا بخدا اعتقاد داريد؟). موضوع براي نوشتن پيشنهاد کردم، مسابقه گذاشتم.. هيچکدوم جواب درست و حسابي نداد.. از بچه ها مطالبشونو روي فلاپي مي گرفتم و براشون منتشر مي‏کردم، موضوع براي نوشتن به‏شون پيشنهاد مي دادم، حتي براي يکي Sign UP کردم و يوزر و پس رو براش فرستادم... و الآن به جايي رسيديم که روزي متوسط 9،8 تا بازديد کننده داريم که واقعا اسفباره! اما همانطور که زمان نشون داده و گفتم، من از رو نمي‏رم. الآن هم با اضافه کردن يک بخش جديد مي‏خوام لجبازي خودمو ثابت کنم.
بشتابيد که بخش "لينک ها" اضافه شد. اين بخش شامل چند قسمته: لينکهاي خبري، لينکهاي EE و لينکهاي وبلاگي. دو بخش اول که معلومه چيه، اما لينکهاي وبلاگي احتياج به توضيح داره. دراين قسمت سعي کردم به وبلاگهايي لينک بدم که اين سه مشخصه رو داشته باشن: يا به اينجا لينک داده باشن، يا درمورد موضوعات برقي بنويسن و يا اينکه نويسنده شون دانشجوي برق باشه. براي تکميل تمام اين قسمتها منتظر پيشنهادات شما هستم. از هر لينکي در هر بخشي و يا افزودن بخش‏هاي جديد (مثلا وجود قسمت لينکهاي ادبي‏هنري) با کمال ميل استقبال مي‏شود.
بازهم تولد وبلاگ مهجور برق79 رو به همه‏ي 79‏اي ها، چه اونايي که با اينجا قهرن و چه اون تعداد معدودي که به اينجا سر مي زنن و مطلب مي نويسن تبريک مي گم و اميدوارم اونقدر زنده‏باشيم تا 100 سالگي شو ببينيم!

پی نوشت: بخاطر تغييرات قالب به مدت يکروز و البته به‏صورت غير عمدی کامنت دونی خراب بود. از همه‏ی کسانی که خواستن کامنت بذارن و به اين خاطر حالشون گرفته شد عذر خواهی می‏کنم. الآن درستش کردم.


..................................................................................................................................