از کجاها به اين ص�حه سر می زنند؟

Powered by Blogger
ATOM Feed

Archive


www.flickr.com
[ دوشنبه، آذر ۳۰، ۱۳۸۳ ]  ::  [ ali ]


از يکی دوستان که در کلاسهای کنکور ارشد شرکت ميکنه شنيدم که قراره سر جلسه کنکور ترتيب دروس هر دفترچه با سال قبل تغيير بکنه البته اين تغييرات باز هم در جهت تخصصی تر کردن کنکور هست . تغييرات به اين صورت هستش که دروس زبان و رياضی و کنترل و مدار با وقت کامل برای هر درس داده ميشه بعد از اون در يک دفترچه دروس الکترونيک و ماشين و مغناطيس با وقت پاسخگويی به دو درس و بعدش هم دروس بررسی و سيگنال در دفترچه جدا با وقت پاسخکويی به يک درس داده ميشه . شايد در نگاه اول احمقانه بياد ولی اگه دقت کنين مي فهمين که به اين ترتيب هيچکس نميتونه روی اين حساب کنه که برای دو گرايش درس بخونه شايد که يکی رو قبول بشه . مثلا شما برای قبولی در قدرت و کنترل در دفترچه دوم دچار مشکل ميشين چون الکترونيک در قدرت ضريب صفر داره ولی در کنترل ضريب غير صفرو چون برای جواب دادن به سه درس تنها به اندازه دو درس وقت دارين، پس مجبورين يکی از دوگرايش رو انتخاب بکنين .
البته من شخصا اين خبر رو تائيد نميکنم ولی اگه خودتون رو برای روبرو شدن باهاش آماده کنين خيلی خوبه چون واقعا حساب شده به نظر مياد .
دوستی پرسيده بود من چه فيلمی رو سه سال پيش با سيستم دالبی ديدم که راستش هر چی فکر کردم اسمش يادم نيومد ولی مطمئنم که فيلم دوئل که خودشو به عنوان اولين فيلم ايرانی با سيستم دالبی جا زده اولی نيست ، فکر کنم موضوع فيلم قبلی هم جنگ بود .




..................................................................................................................................