از کجاها به اين ص�حه سر می زنند؟

Powered by Blogger
ATOM Feed

Archive


www.flickr.com
[ دوشنبه، آذر ۲۳، ۱۳۸۳ ]  ::  [ ali ]

هفته پيش وسط هفته رفتم سينما فرهنگ تا فيلم "دوئل"را ببينم . يادم مياد اولين فيلم با سيستم دالبی را در همين سينما سه سال پيش ديدم . بعد از اين که کلی دنبال جای پارک ماشين گشتم و با هزار بدبختی بين دو تا ماشين ديگه ، ماشين رو پارک کردم ، پارک بان عزيزی ، طلب کارت پارک کرد . در نتيجه سيصد تومان هم، برای سه ساعت ، کارت پارک خريدم و با کلی ذوق و شوق به سمت سينما رفتم . دو سالی ميشد که سينما فرهنگ نرفته بودم ، خيلی جدی به مسئول گيشه گفتم يک بليط برای سانس بعدی دوئل و اونهم خيلی جدی گفت : بليط نداريم . منم کم نياوردم گفتم خوب " لاک پشتها هم پرواز ميکنند " باز هم جواب منفی بود حتی بليط "خوابکاه دختران " را هم تموم کرده بود . گفت : ميتونين برای فردا بليط رزرو کني . ديگه واقعا کم آورده بودم ،ياد مشهد بخير هر وقت و بي وقت ميرفتم سينما قدس بليط بود . عصر پنچشنبه که ميرفتيم سينما، به زور سه رديف پر ميشد که نصفه اونها هم جای خلوت گير نياورده بودن و اومده بودن سينما .

خوندم که يکی از نمايندگان عمل گرای مجلس پيشنهاد داده که اسم فرودگاه امام را به فرودگاه خليج فارس يا فرودگاه انتفاضه تغيير بدهند . به نظر اينجانب اسم فرودگاه رو بذارن " نمايشگاه بين المللی تهران " تا هم برای نمايشگاه يک جای مناسب پيدا بشه و هم بالاخره اين فرودگاه به يک دردی بخوره .

ضمنا در مورد مسابقه هم بايد بگم که در اولين فرصت فيلم "شمال از شمال غربی " به حامد به خاطر باحالترين جواب و فيلم " طناب " به پويان چون همشهری هستيم ، داده ميشود .




..................................................................................................................................