از کجاها به اين ص�حه سر می زنند؟

Powered by Blogger
ATOM Feed

Archive


www.flickr.com
[ جمعه، آبان ۱۵، ۱۳۸۳ ]  ::  [ حامد. د ]
سلام
نمي دونم تا چه حد از ماجراي وبلاگ سپاه اسلام که توي پرشين بلاگ راه افتاده بود با خبرين. يه وبلاگ راه انداخته بودند براي معرفي اسامي بلاگرهاي مرتد. نزديک به 200،300 تا اسم. آخرش هم نوشته بودند که با پتک بر سرهمه ي اينها خواهيم کوبيد! پرشين بلاگ هم لطف کرد و اين بلاگ رو مصدود کرد. اما اين آدمهاي بامزه و البته عقده اي دست برنداشتن و توي بلاگ اسپات به کارشون ادامه دادن و وبلاگ http://islamic-army.blogspot.com رو راه انداختن. و دوباره ليست اسامي رو رديف کردن.
حتما از خودتون مي پرسين راه اندازي اين وبلاگ و اين حرفها که چيز جديدي نيست، چرا داري اينجا مي گي و اصولا چه ربطي به وبلاگ جمعي برق 79 داره؟ جوابش اينه: اگه به شماره ي 176 توي ليست اولي که در اين سايت اومده نگاه کنين اسم وبلاگ مارو مي بينين!
واقعا که خيلي بامزه است. يک وبلاگ نيمه تعطيل که روزي 7،8 تا بازديد کنده به زور داره اونهم با موضوع تقريبا تخصصي و البته گروهي توي اين ليست چه کار مي کنه؟!
من همينجا از دست اندر کاران سايت سپاه اسلام که موجب بالارفتن hit وبلاگ ما از عدد 7 به 13 شدند کمال سپاسگذاري رو دارم! و يک سوال کوچيک هم داشتم و اون اينکه از بين جمع 10، 12 نفره ما، کدوم يکي قراره با پتک نوازيده بشه؟! لطفا هرچه سريعتر به اين سوال ما جواب بدين که همه مون داريم از سگ لرزه مي ميريم!!!


..................................................................................................................................