از کجاها به اين ص�حه سر می زنند؟

Powered by Blogger
ATOM Feed

Archive


www.flickr.com
[ سه‌شنبه، آبان ۰۵، ۱۳۸۳ ]  ::  [ ali ]


نميدونم تا حالا لذت خوندن يک فيلمنامه خوب رو چشيدين يا نه ؟ راستش من هم ، خيلی وقت نيست که فيلمنامه می خونم . به نظر من قسمت جذاب فيلمنامه خوندن همون تصوری هست که شما از فضا و شخصيتها به دست ميارين که البته تا حدی ضعيفتر تو داستانها هم بوجود مياد .این لذت زمانی بيشتر ميشه که خوده فيلم رو ببينی و با اون چيزی که تو ذهن خودت ساختی مفايسه کنی. هر وقت فيلمنامه می خونم ديدم به اطرافم دقيقتر ميشه سعی می کنم شخصيتهای اطرافم رو بيشتر کنکاش کنم .
اگه تصميم دارين اولين فيلمنامه زندگيتون رو بخونين من مجموعه صد سال سينما 0000صد سال فيلمنامه از انتشارات نشر نی رو پيشنهاد می کنم .شايد برای شروع "چهارصد ضربه " اثر "فرانسوا تروفو " بد نباشه .
برای شما که در مشهد هستين کارگاه نقد بچه های مهندسی رو هم توصيه می کنم، مجيد و علی فيلمهای خوبی رو برای نقد انتخاب می کنن .
ديشب فيلم با "او حرف بزن" رو ديدم يک کار فوق العاده از سينمای اروپا . اگه تونستين ، گيرش بيارين .





..................................................................................................................................