از کجاها به اين ص�حه سر می زنند؟

Powered by Blogger
ATOM Feed

Archive


www.flickr.com
[ جمعه، خرداد ۲۹، ۱۳۸۳ ]  ::  [ Ghazale ]



ای نسل اسیر وطنم .


تو میدانی و همه میدانند که من هرگز به خود نیندیشیده ام ،تو میدانی و همه میدانند که من حیاتم، هوایم ، همه خواستنهایم به خاطر تو و سرنوشت تو و آزادی تو بوده است تو میدانی و همه میدانند که هرگز به خاطر سود ِ خود گامی برنداشته ام ، از ترس خلافت تشیعم را از یاد نبرده ام ، تو میدانی و همه میدانند که نه ترسویم نه سودجو! تو میدانی و همه میدانند که من سراپایم مملو از عشق به تو، آزادی تو و سلامت تو بوده است و هست و خواهد بود ، تو میدانی و همه میدانند که دلم غرق دوست داشتن تو و ایمان داشتن به تو است .
تو میدانی و همه میدانند که من خود را فدای تو کرده ام ، فدای تو می کنم که ایمانم توئی و عشقم توئی و امیدم توئی و معنی حیاتم توئی و جزء توزندگی برایم رنگ و بوئی ندارد ، طعمی ندارد . تو میدانی و همه میدانند که زندگی از تحمیل لبخندی بر لبان من ، از آوردن برق امیدی در نگاه من ، از برانگیختن موج شعفی در دل من عاجز است . تو میدانی و همه میدانند که شکنجه دیدن به خاطر تو ، زندان کشیدن برای تو و رنج بردن به پای تو تنها لذت بزرگ من است . از شادی تو است که من دردل می خندم ، از امید رهائی توست که برق امید در چشمان خسته ام می درخشد و از خوشبختی تو است که هوای پاک سعادت رادر ریه هایم احساس می کنم .

نمیتوانم خوب حرف بزنم نیروی شگفتی را که در زیر این کلمات ساده و جمله ها ی ضعیف و پیش پاافتاده پنهان کرده ام دریاب ! دریاب !



بیست و ششمین سالگرد فوت دکترعلی شریعتی


یادش همیشه زنده و جاودان


..................................................................................................................................