از کجاها به اين ص�حه سر می زنند؟

Powered by Blogger
ATOM Feed

Archive


www.flickr.com
[ جمعه، خرداد ۲۲، ۱۳۸۳ ]  ::  [ حامد. د ]
1. اعضايي رو که بيش از چند ماهه عضو اين وبلاگ هستند و حتي يک مطلب هم ننوشته اند، remove کردم.
2. براي کساني که از طريق اينترنت دانشگاه به اينجا سر مي زنند اما نمي توانند اين صفحه را باز کنند دومين رايگان www.umee79.tk رو گرفتم، فکر کنم توي دانشگاه باز بشه. نخير اين راهش نيست!
3. سه جلسه خودمونو کشتيم تا يک راديو (با نام علميه اي ام رسيور) بسازيم، دست آخر وقتي به يک فش فش متغير با زمان رسيديم کلي ذوق کرديم، حالا دوستاني که آز- مدار مخابراتي داشتين و مثل من براي اين راديو اينهمه جر خوردين ، آي سي MK484 رو سياحت کنيد که در سه پايه (ورودي-خروجي-زمين) با تغذيه ی سه ولت همه ي اينکارا رو مي کنه، براي توضحيات بيشتر و پيدا کردن يک مدار عملي مي تونين به اين PDF مراجعه کنين. ناگفته نماند که من خودم تمام اين قطعات رو از پاساژ مهتاب تهيه کردم و راديو رو روي برد بستم و جواب گرفتم چه جواب گرفتني!


..................................................................................................................................