از کجاها به اين ص�حه سر می زنند؟

Powered by Blogger
ATOM Feed

Archive


www.flickr.com
[ جمعه، خرداد ۰۸، ۱۳۸۳ ]  ::  [ حامد. د ]
در احوالات نشست وبلاگ نويسان مشهدي
اوه خداي من چقدر لينک! اين اولين چيزي بود که هنگام حضور در نشست وبلاگ نويسان مشهدي به ذهنم رسيد. هر صندلي به منزله ي يک لينک که اينبار به جاي روش کليک کردن و خوندن افکارش باهش دست مي دادي و احوال پرسي مي کردي. با مرتضي، پسرخاله ام به اين جمع که مناسبتش بزرگداشت گل آقا بود رفته بودم. انتظار بچه هاي اينجا رو نداشتم اما علاوه بر quill ، ايمان هم اومده بود و Blest روهم در عين تعجب در حال پلکيدن در سالن خروجي ديدم. اسکيزو رو بالاخره زيارت کردم که از قرار همکلاسي راهنمايي "اي دل غافل" در اومد. پويان بالاخره منو ديد! و بعد از مدتها لذت ديدن يک جفت چشم رخشانو نصيب من کرد. بهرنگ و آرمان هم بودند و مدام از همديگه عکس مي گرفتند(علاوه بر اونها تعداد متنابهي عکاس ديگه هم بودند که به يمن اختراعي به نام ِ دوربين ديجيتال از هر صندلي در سالن چه پر چه خالي چندباري عکس گرفتند) . عليرضا هم بود. خيلي دنبال graffitiz گشتم اما هيچ آدم يک متر و نودي اي پيدا نکردم. از ديدن سجادي و احسان بسيار خوشحال شدم. از اينکه آقاي نعيم آبادي نبود تا اين مجلس رئيس درست و حسابي داشته باشه ناراحت شدم. از اينکه يک آدم مي تونه يک ساعت سخنراني کنه و در عين حال هيچي نگه بسيار شگفت زده شدم. خلاصه که برنامه ي خوبي بود اما حيف که هيچکدوم از برنامه هاش اجرا نشد!

درحاشيه:
* اين آرمان خيلي منو ياد کاراکتر شريفي نيا توي فيلماش مي اندازه بالاخص توي ليلا و جهان پهلوان تختي.
* يکي از جالبترين قسمتهاي برنامه طبق معمول بخش پذيراييش بود که اونهم متاسفانه با شنيدن خبر زلزله ي تهران بوسيله ي همراه quill، به کام ما تلخ شد و حسابي ته دل همه، بالاخص تهروني هاي جمع(quill و بهرنگ و پويان) رو خالي کرد.
* در کنار در خروجي سالن يک کاغذ بي صاحب رها شده بود تا حاضرين آدرس وبلاگهاشونو براي ثبت در انجمن صنفي وبلاگ نويسان مشهدي بنويسند که با اسامي انواع و اقسام وبلاگهاي پورنو ازش استقبال شد!
* من هنوز هم نفهميدم اون سخنرانه کي بود و چي گفت!؟

نتيجه گيري: وبلاگ به عنوان رسانه اي مبتني بر تکنولوژي روز خيلي چيز خوبيه، حسابي داره همه جا جا باز مي کنه و خيلي ها مي شناسنش و توانايي اينکه آدمهاي مختلف با افکار متنوع رو کنار هم جمع بکنه داره. پس شما دوستان اعضاء اينجا هم کمي وبلاگ دسته جمعي برقي 79 رو بيشتر جدي بگيريد و تحويلش بگيرين!


..................................................................................................................................