از کجاها به اين ص�حه سر می زنند؟

Powered by Blogger
ATOM Feed

Archive


www.flickr.com
[ یکشنبه، اردیبهشت ۲۷، ۱۳۸۳ ]  ::  [ حامد. د ]
1. همينطور که احتمالا همه ي دوستان خبردارند، دوست ما آقاي ... موفق شدند که در کنکور ارشد امسال رتبه ي خوبي کسب کنند و به احتمال زياد سال آينده رو در پايتخت به ادامه ي تحصيل در مقطع کارشناسي ارشد خواهند پرداخت. براي اطلاع رفقا و با اطلاع از اين موضوع که اکثر بچه هاي 79 سال ديگه کنکور خواهند داد، نمرات و درصدهاي اين همکلاسي زرنگمون رو اينجا مي ذارم تا همه گي يک مزنه اي دستمون بياد! در ضمن يکي ديگه از رفقا هم رتبه ي خوبي کسب کرده بود که من تا اين لحظه موفق نشدم اطلاعتشو ازش بگيرم، در صورت اکتساب(!) اطلاعات ايشون، اونها رو هم به اين جداول اضافه مي کنم.


سيگنال سيستممغناطيسکنترلماشينالکترونيکمداررياضياتزبان

نام درس

42.220.0051.6612.8251.2851.665034 درصد





مهندسي پزشکي راه آهن برقي کنترل مخابرات قدرت/ مديريت انرژي الکترونيک

گرايش

7513 6690 6923 6378 6424 6871 نمره کل
37 94 104 176 126 103 رتبه






معدل اعمال شده: 18.15

2. از قرار معلوم اپيدمي "ازدواج" همه گير شده! به آقاي حامد.ر. (من نيستم جون شما!) ريش پرفسوري و کروات و ازدواج را توامان تبريک عرض مي نماييم!

3. حدود دوهفته پيش quill مطلبي در مورد يکي از ترانه هاي گروه Guns 'n Roses نوشت به همراه ليريک يکي از ترانه هاي معروف اين گروه. علي لطف کرد و اين ترانه رو در اختيار من گذاشت، منهم تبديل به swf کردمش و اينجا آپلودش کردم، هرکس مي خواد مي تونه اين موسيقي معرکه رو از اينجا داونلود کنه.

4. يک وبلاگ تستي ساختم که هرکس بخواد مطالبشو قبل از پابليش کردن به صورت تستي چک بکنه و يا مي خواد دستکاري در قالب انجام بده مي تونه ازش استفاده کنه. موقع وارد شدن مراقب باشيد که در کدام وبلاگ مطلب پابليش مي کنيد!

5. يک لينکدوني برا ي وبلاگ درست کردم و زيرش نوشتم هرکس لينک جالبي داره بفرسته، تنها کسي که براش لينک فرستاد خودم بودم. منم بعد از سه چهار روز درشو تخته کردم. اين روهم محض اطلاع خودم گفتم!



..................................................................................................................................