از کجاها به اين ص�حه سر می زنند؟

Powered by Blogger
ATOM Feed

Archive


www.flickr.com
[ چهارشنبه، فروردین ۱۹، ۱۳۸۳ ]  ::  [ حامد. د ]
اصلا دوست ندارم که پشت سر هم مطالبي از من اينجا پابليش بشه، اما از اونجايي که اين روزها با توجه به بال و پر زدن دوست عزيزمون، عضو سابق اين وبلاگ، محمد ابراهيمي و گرد و خاک زيادي که به پا کرده، معدود خواننده هايي که به اينجا سر مي زنند ممکنه گيج بشن و بخواهند بدونن که اينجا چه خبره، لازمه يکسري توضيحاتي بدم.
خبر خاصي نيست! دوست سابق ما قادر به تشخيص مرز بين صحبتها و حرفهاي خصوصي با حرفهايي که در يک وبلاگ جمعي مي شه زد نبودند و در يک وبلاگ جمعي اقدام به گفتن حرفهايي کردند که به رابطه اي خصوصي بر مي گشت و درواقع حماقت از من بود که فراموش کرده بودم بعضي ها هستند که "کينه اي شتري" دارند. دوست سابق ما به وسيله ي نامهاي جعلي و يا بدون نام کامنتهايي مملو از توهين و افترا مي گذاشتند و با پيش کشدين حرفهايي که به يک رابطه ي قديمي بر مي گشت وبا گشودن زخمهاي قديمي، سعي در التيام حقارتهاي و عقده هاي سابقشان و تسويه حسابهايشان در اين وبلاگ جمعي داشتند من هم براي جلوگيري از به گند کشيده شدن اينجا ( که دوست ما توانايي زيادي در به گند کشيدن ِ انواع وبلاگها دارند! ) آنهايي را که آدرس ايميل نداشت پاک کردم و از ساير رفقا نيز نظرشان را در اين مورد پرسيدم، پس از اينکه آقاي ابراهيمي به اين کار خود ادامه دادند و در مطلبي هم که ديشب در اين وبلاگ پابليش کردند بازهم به قاطي کردن مرز صحبتهاي خصوصي در يک وبلاگي جمعي، به تکرار توهينها و افتراهاي سابقشان پرداختند، مطلب ايشان را پاک کردم و خودش را هم remove کردم.
دوستان خيالتان راحت باشد و از اين به بعد ديگر از کامنتهاي نامربوط با اسامي مجهول نترسيد، عامل پيدا شد و به سرعت هم رفع گرديد.
از بقيه دوستان هم تقاضا دارم با هويت معلوم (با اسامي که براي هم آشناست و يا حداقل با يک آدرس ايميل معتبر) اقدام به گذاشتن کامنت بکنند تا ديگر وضع به اين صورت در نيايد.
ببخشيد! دفعه ي آخرم بود که دوتا مطلب پشت سرهم پابليش مي کردم! فعلا!..

پ.ن: مثل اينکه دوست سابق ما (البته به اجبار) متوجه شدند که وبلاگ شخصي جاي مناسبتري براي گفتن حرفهاي خصوصي و مطرح کردن کدورتهاي شخصي و همچنين تخريب چهره ي دوستان و آشنايانشان مي باشد براي همين در وبلاگ شخصي که به تازگي ساخته اند به دور از استکبار جهاني و"آزاده ي آزاده" اقدام به تنوير افکار عمومي کرده اند، دوستاني که مايل هستند ادامه ي سريال "حماقتهاي محمد" را دنبال کنند مي توانند به وبلاگ شخصي ايشان مراجعه کنند.


..................................................................................................................................