از کجاها به اين ص�حه سر می زنند؟

Powered by Blogger
ATOM Feed

Archive


www.flickr.com
[ سه‌شنبه، فروردین ۱۸، ۱۳۸۳ ]  ::  [ حامد. د ]
اينجا وبلاگی جمعي است و افرادي با هويت مشخص، با نام و آدرس ايميلي که در پاي نوشته هايشان درج مي شود مباردت به نوشتن مطلب مي کنند. در مقابل انتظار دارند با کساني طرف شوند که با نام و آدرس ايميل مشخص به نوشته ي آنها پاسخ مي دهند و يا انتقادي مي کنند. اين خواسته بسيار ساده و منطقي است. حال به اين کامنت دقت کنيد:

« و خيلي جالبه ! کساني که از خفقان سياسي و بستن راز نو ديگر روزنامه ها مي نالند خود کامنت محترمانه و منتقدانه ديگران را پاک مي کنند . آيا جز نوشتن و کپي کردن در عين نفهمي و حسرت خوردن به حسادت حسرت ديگران کاري بلد هستيد . آيا جز منافق و دور قابچين مي توان به شما نام گذاشت . بيچاره کساني که شما دوستشان داريد کاش مي دانستند مرتبه دوست داشتن شما انقدر بلند است که جز درد و رنج براي آنها نمي توانيد باشيد.»
نام: :) ايميل: rasebrag@yahoo.co.uk

1. يکي از دوستان لطف کنند و جمله ي " حسرت خوردن به حسادت حسرت ديگران" را براي من معني کنند! (و اين تنها نمونه اي از قوتهاي نگارشي اين نوشته است!)
2. فکر مي کنم منظور دو نقطه پرانتز عزيز، روزنامه ي "ياس نو" بوده است و نه "راز نو"!
3. و خيلي جالبتر است که دوست ما در اين کامنت "محترمانه" و "منتقدانه" ي خودشان با چه زيرکي توانسته اند از يک درخواست ساده و منطقي ما چنين برداشتهايي بکنند و صفاتي مانند " نفهمي" و" منافق" بودن و "دور قابچين" بودن، (که البته نگفته اند چي دور قابچين!) را به ما نسبت بدهند، مرحبا بر ميزان نفرت و انزجار شما دوست من!
4. نکته ي بسيار جالب و در خور توجه ديگر، يکسان بودن IP اين دوست "منتقد و محترم" با دوست عزيز و عضو اين وبلاگ آقاي محمد ابراهيمي است! چه اينبار و چه دفعه ي قبلي که من کامنت بدون آدرسِ ايميل اين عزيز را پاک کردم آدرس IP ايشان دقيقا با آقاي ابراهيمي يکسان بود و نکته ي ديگر فاصله زماني بسيار کم کامنتهاي ايشان با آقاي ابراهيمي است. قضاوت با خودتان.(محمد، اصلا دلم نمی خواست اينبار هم IP ها يکسان باشه، واقعا متاسفم)
5. من اين کامنت را چون آدرس ايميل دارد پاک نمي کنم.

گذشته ازاين موارد، از آنجايي که اين وبلاگ جمعي است و نظر جمع حرف آخر را مي زند، از ساير دوستاني که عضو اين وبلاگ هستند مي پرسم آيا با اين عقيده موافقند: "کامنتي که نام مغشوش و ناشناس داشته باشد و بدون آدرس ايميل باشد پاک خواهد شد" شما چه مي گوييد؟


..................................................................................................................................