از کجاها به اين ص�حه سر می زنند؟

Powered by Blogger
ATOM Feed

Archive


www.flickr.com
[ پنجشنبه، اسفند ۰۷، ۱۳۸۲ ]  ::  [ حامد. د ]
من امسال کنکور دادم که از نظر افتضاح بودن يک فاجعه ي تمام عيار بود. ليکن براي اينکه سال ديگه قراره با دوستان يک کنکور تمام عيار بديم و حماسه ي 83 رو خلق کنيم، تجارب کنکور امسالم رو اينجا مي نويسم که سال ديگه ازش استفاده بکنم(بکنيم):
1. هيچ وقت احساس خدا بودن توي درسي به ت دست نده، چون ممکنه توي جلسه متقابلا اين احساس به ت دست بده که داري نمره ي منفي جمع مي کني!
2. قانوني که امسال در مورد مدل ماشين حساب وضع کرده بودن صرفا تزئيني بود و هيچ کاري به ماشين حسابها ندارند، هرچند که من شنيدم ماشن هاي Algebra رو reset مي کردن، ناگفته نماند که اين را هم شنيديم که با اين ماشين حسابها ملت دياگرام نايکوئيست هم رسم کرده اند!
3. اگر جايي خوانديد که يک ساعت و نيم قبل از شروع امتحان سر جلسه حاضر شويد اين حرف نيز صرفا کشک مي باشد، زيرا نيم ساعت قبل از شروع امتحان تازه درها را با مي کنند.
4. بعد از اتمام امتحان فورا از صحنه متواري شويد چون ممکن است با کساني که چندان روي معلومات آنها حساب نمي کنيد مواجه شويد که مي گويند فلان درس چقدر راحت بود، من 100 زدم! و در نتيجه به شما احساس غش و ضعف دست بدهد!
5. چند دقيقه مانده به شروع امتحان براي پر کردن وقت از بلند گوها اعلام مي شود که براي سلامتي فلاني و غيره و بهمان ، سه تا صلوات بلند بفرستيد، که پاسخش سکوتيست سنگين که فضا رو پر مي کند.
6. معمولا ترتيب درسها به اينگونه است که دو تا درس توي يک دفترچه است براي نتيجه گيري بهتر، خوبه که از دوتا درس يکي رو فدا کني چون فرصت نخواهي کرد به درس دوم بپردازي، انتخابش با خودتون، من فقط اينجا ترتيب دفترچه ها رو مي گم:
نوبت اول: دفترچه اول:رياضي و مدار، هرکدام بيست سوال، وقت دو ساعت
دفترچه دوم: الکترونيک و کنترل، هرکدام پانزده سوال، يک ساعت و نيم
نوبت دوم: دفترچه اول: سيگنال، پانزده سوال، چهل و پنج دقيقه.
دفترچه دوم: زبان، بيست و پنج سوال، چهل پنج دقيقه.
دفترچه سوم: ماشين و مغناطيس، سي سوال، نود دقيقه.
7. شکلهاي سوالهاي مدار چقدر بد خط بود! آدمو ياد خط «مهندس ه» معروف مي انداخت!
8. از اونجايي که هرسال سعي مي کنند سوالهاي متفاوت با سال قبل طرح کنند، فقط به تست زدن اکتفا نکن و سعي کن به جزوه ها هم نگاهي بندازي.

اگه شما هم تجربه اي از اين حماسه ي عظيم داري مي توني بنويسي!


..................................................................................................................................