از کجاها به اين ص�حه سر می زنند؟

Powered by Blogger
ATOM Feed

Archive


www.flickr.com
[ پنجشنبه، بهمن ۲۳، ۱۳۸۲ ]  ::  [ عليرضا ]
راستش من ميخواستم راجع به يكي از استاد ها كه توي اين سه سال و اندي باهشون درس داشتيم و من خيلي دوستش دارم بنويسم ، ولي هر چي فكر ميكنم ميبينم ، نميتونم از بين اين همه استاد يكيشون رو انتخاب كنم . پس در مورد چند تاشون اظهار نظر ميكنم :
اين استاد ها رو دوست دارم چون :

هدتني : تسلطش به درس فوق العاده است . طريقه ي گچ دست گرفتنش منحصر به فرده . توپول وبامزه است . با اين كه خيلي كوچولوي بچه ها ازش حساب ميبرن (مخصوصا پرهام) بر خلاف زارع كه با اون مقياس هيچكي تحويلش نميگيره .

خادمي : مزه ي درس افتادن را براي اولين بار در دوران تحصيل بر من چشانيد. قدش مثل خودم بلنده . با اينكه مدير گروه برق نيست ولي همه كاره ي گروه برقه .

رجبي : دو طرف ريشش هيچوقت يكسان نيست . شكمش بهش مياد .

چيتي زاده : تمام فاكتورهاي يك استاد خوب رو داره . خوش تيپ ،خوشگل ، خوش لباس‌ ، خوش اخلاق ، با شخصيت ، تو دل برو ، خوش نمره ، جيگر طلا و ..... . فقط اگه بجاي تجارت چرم يك مقدار به تحقيقات دانشگاهي بيشتر اهميت بده ديگه هيچ عيبي نداره .

بيات مختاري : لهجه اش خيلي قشنگه مخصوصا لهجه ي انگليسيش . وقتي يك Grabell ميگه دلم ضعف ميره . به نرم افزار هاي روز دنيا مثل MATLAB , SPICE آشنايي كامل داره .

مولوي : لباساش هميشه سته (اينقدر استاد خوش لباس تو دانشكده كمه كه بايد از مولوي با اون رفتار غير خطيش ، بخاطر خوش لباس بودنش خوشم بياد ) . حميد خيلي دوستش داره .

ساده : بالاترين وشيرين ترين نمره ي دوره ي دانشگاه رو تا به حال از ايشون گرفتم .ماشين2 =19.75. در كل خيلي دوستش دارم (كاش لباساش يك كم خوش رنگ تر بود)

خوشبين : هر وقت معدلم پايين بياد يك درس باهش برميدارم تا مشكل حل شه . كاش ميشد 4بار تكنيك پالس پاس كرد .

زارع : بر خلاف قد وقامت بزرگش قلب مهربوني داره .

از عزيزاني كه اسمشون در بالا نيومد عذر خواهي ميكنم .


..................................................................................................................................