از کجاها به اين ص�حه سر می زنند؟

Powered by Blogger
ATOM Feed

Archive


www.flickr.com
[ سه‌شنبه، بهمن ۱۴، ۱۳۸۲ ]  ::  [ حامد. د ]
سلام
1. اسامي کسايي رو که به عضويت وبلاگ در اومدن سمت راست در ستون اعضاء نوشتم، اگه کسي نسبت به اسمش و يا ID ش اعتراضي داره به من بگه.

2. اسامي استادا (البته غير از آزمايشگاهها) رو امروز زدند، شانس آوردند چون من تصميم داشتم به بچه هاي هفتادو نهي بگم که يه تحصن و تجمع اعتراض آميز بکنيم و شما هم خوب مي دونيد که بچه هاي هفتاد ونهی چقدر با بخارهستند و کشته و مرده ي اينجور کارهاي گروهي و دسته جمعي و چه بسا ممکن بود ساختمون نوساز مهندسي رو بيارن پايين! واقعا شانس آورند.


3. براي اينکه اين وبلاگ يه سبک و سياقي پيدا کنه پيشنهاد مي کنم مثل ساير وبلاگهاي گروهي هر دفعه يه موضوع انتخاب کنيم و هرکسي در مورد اون موضوع نظر خودشو اعلام کنه و سايرين هم به دلخواه براش کامنت بذارن. اولين موضوع هم مي تونه اين باشه که "موضوع چي باشه؟" من اينارو پيشنهاد مي کنم:
الف: بهترين استادي که در اين چهار سال با او درس گذارنيده ايد چه کسي بوده است چرا؟
ب: بدترين استاد (و احتمالا استادها! ) و چرا؟
ج: بهترين خوراکي که ممد عبدي ميده چيه؟ چرا؟
د: يک خاطره ي تلخ ِ عاشقانه ي سوز آور از دوران دانشگاه!
ه: چرا بچه هاي کنترل اينقدر خرخونند؟!؟
و: به دکتر رجي بيشتر علاقه داريد يا مهندس هدتني؟
ز: آيا تا کنون درسي پاس کرده ايد که آخر ترم بگوييد "واي چه درس مفيدي بود!"
ح: يه خاطره از ترمهاي اول...
ت:چرا بچه های 79 اينفدر به موسيقی سنتی علاقه دارند!؟ بابا..
... بقيه حروف الفبا باشه براي بقيه دوستان!


..................................................................................................................................